Sider

15. november 2009

Besøk hos Eli

Hei igjen!
Nå har jeg akkkurat kommet hjem fra Eli. Det var kjempe koselig.
Kvelden begynte med at fetter Espen med fam. og Eli med fam. kom på middag. (Den var kjempe god :D) Vi satt og snakket en del, og hadde det veldig hyggelig. Da det ble tid for at Eli og de skulle gå spurte ho om jeg ikke ville være med hjem til de sånn at vi kunne se mer på katalogene og sånt. Jeg ville så klart det, og sånn ble det. Vi har nå sett igjennom alt av kataloger, og jeg har faktisk omtrent bestemt meg for hvilke organisasjoner jeg skal søke på. Overraskende nok er det AFS jeg har størst planer om å søke på akkurat nå. Der er det frivillige folk som dermed er egnasjerte i meg, og ikke bare i pengene mine. Du kan ikke velge stat eller region, men da har du bare større sjanse til å komme til en vertsfamilie som passer best mulig til deg. På andreplass kommer into. Jeg tror jeg skal søke på begge deler, også får vi se hvordan ting ender.
Har forresten bestilt brosjyre fra AFS nå. Hadde bare en helt corny en.. :P
Må snart få levert tilbake borsjyrene til Merete og Solveig. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar