Sider

26. oktober 2010

59 dager igjen..

.. til *trommevirvel* JULAFTEN! :D
Det slo meg plutselig at for to dager siden var det bare TO små måneder igjen til julaften, og jeg gleder meg STORT! :D


De siste 13 dagene har i grunnen vært ganske innholdsrike, jeg har blant annet:

Fått oppleve sesongens første snø. :)




















Nerdet på biblioteket med Lena. : )




















Spilt volleyballkamp :)

Elfi i våre herlige McDonalds drakter. ^^,


























Skolen tar nesten drepen på meg for tiden, vi har jo så utrolig mye å gjøre!
Jeg hadde en lang samtale med Ronja i går, og vi har lagt en liten plan sammen.. Det er nemlig ikke så lett som man skulle tro å bli venner med nordmenn, men, ting skal bli bedre.
I morgen skal jeg ta de nødvendige vaksinene mine.. Jeg kan ikke akkurat si at jeg liker tanken. Er ikke så fryktelig glad i sprøyter. Uansett. STS har fått alle papirene mine, og alt er i orden, så nå venter jeg bare på å få en bekreftelse på at papirene er sendt til USA! :D
To andre herlige jenter i klassen har også blitt akseptert av STS nå, en skal til USA som meg, og en skal til fransktalende Canada. ^^,

Orker ikke å skrive et forferdelig langt innlegg akkurat nå, men kommer med en ny oppdatering snart. ;D

3 kommentarer:

  1. Så moro, ser du også skal reise til USA med STS høsten 2011... Det skal jeg og :-)
    Hvor i USA er det du skal?

    Mvh Anine :)

    SvarSlett
  2. HeiHei ^^
    Så gøy, møter deg sikkert på STS orienteringsmøtet eller noe da. ;D
    Jeg skal mest sannsynligvis til Georgia, Alabama eller Kentucky. :) Hva med deg?

    SvarSlett
  3. Okei, så spennende! Det gjør vi helt sikkert :-)
    Jeg har hvertfall ønsket å komme til New Jersey, New York og Florida :-)

    SvarSlett