Sider

26. august 2011

Vertsfamilie

Nå har jeg ENDELIG fått vertsfamilie! :D Jeg er så utrolig letta akkurat nå, det føles ut som om jeg hundre kilo lettere, og om du ser ut av vinduet så kanskje du får øye på meg høyt der oppe svevende på en rosa sky.

Jeg har venta så utrolig lenge på å få denne beskjeden, at det ikke går an å beskrive hvordan jeg føler meg akkurat nå. Når du går sånn og venter, og du vet at nesten alle andre har reist klarer ikke tanker som: "blir det noe av utvekslingen i det hele tatt?" og "er det ingen som vil ha meg?" å holde seg ute av hodet. Det føles så fantastisk!

Jeg skal til en by som heter Holland i Michigan, som ligger ganske langt nord. Jeg forstår veldig godt hvorfor det heter Hollan - stedet har jo til og med en egen tulipan festival! Haha. Holland har ca. 35 000 innbyggere, men det bor en del folk rundt byen også.



Familien min består av Brent og Lynelle, og barna Megan (13), Benjamin (12) og Marissa (10) og en liten hund (som det ikke stod navnet på). Jeg vet ikke så veldig mye om de enda, men ut i fra det lille brevet jeg fikk virket de veldig koselige. Jeg har ikke fått noen bilder av selve familien, men har sett bilder av huset, som virka STORT!

1 kommentar:

  1. Stina, jeg gleder meg så mye at du fikk endelig beskjed om vertsfamilien! Ei jente av skolen min er også i Michigan nå :D
    Det blir en utrolig eventyr! :)) <33

    SvarSlett