Sider

6. juli 2010

Update

HeiHei! :)

Nå er det en liten stund siden jeg har oppdatert, men er i Spania så dette blir et kort innlegg.

Jeg sjekka mailen min i går og der lå det en mail fra STS og ventet på meg fra STS. Der stod det at søknadspapirene mine hadde blitt sendt avgårde til Australia 25.juni, og nå måtte jeg bare smøre meg med tålmodighet. Med andre ord kommer det ikke til å skje så mye mer framover, og da blir det også ikke spesielt mange fler oppdateringer de neste ukene før Ronja kommer.

Jeg har også kommet inn på Arendal vgs, noe som ikke var en overraskelse, men som var greit å få bekreftet. :)

Til slutt må jeg bare ta med at det nå er 34 dager til Ronja kommer, gleder meg. :D

1 kommentar:

  1. Fant ut at det ikke var over mail jeg fikk beskjeden, men over telefon siden jeg hadde noen spørsmål til dem. Blir så fort forvirret, haha! Sorry

    SvarSlett