Sider

23. juni 2010

Detaljer, detaljer

Fikk mail fra STS i går (raskt :o) over ting jeg måtte endre på i søknaden. Det var egentlig bare småting som at bildet mitt var litt for stort og sånt. :P Jaja, uansett - på grunn av det fikk jeg i hvert fall tatt nytt bilde i dag (i riktig størrelse), og i morgen tidlig blir da de siste tingene sendt av gårde.

Andre ting som har skjedd siden forrige innlegg er jo at jeg har fått tilbake engelsk eksamen.. Som gikk over all forventning, :D Jeg kunne knapt tro mine egne øyne når jeg så 6eren som lyste mot meg i blått (var av en eller annen grunn markert med blå markørtusj xD) (I know, I know.. Jeg skryter :P)

Uansett. Jeg har også hatt siste dag på Nedenes skole, noe som er helt ubeskrivelig rart. Jeg sitter her med så blannede følelser som det går an å ha. Jeg føler meg forvirra, glad, trist, letta, nedtrykt og fri - alt på en gang (selv om gladheten og lettelsen har tatt overhånd nå som det er ferie. :D).

Det var egentlig det som har skjedd siden sist, og nå stikker jeg av på ferie til Spania. Gleder meg vilt til cruiset - det blir D-I-G-G! :D

Buenas noches!

- Blogges. ;D
Klasse 10b, avslutningen

1 kommentar:

  1. Nå er alle mine ting blitt sendt også :) De er blitt sendt til Australia allerede!
    kjersti

    SvarSlett