Sider

17. juni 2010

Application completed. :D

ENDELIG er jeg ferdig med søknaden. :D
Det tok sin tid, men nå har m&p endelig blitt ferdig medd sitt family letter, og papirene er nå helt klare til å bli sendt videre. Så i morgen skal jeg innom posten, og sende papirene mine inn til STS, også er det bare å vente. :)

Jo, forresten - tusen hjertlig takk for verdens beste bursdagsgave Lena, Elfi og Solveig. Jeg hadde det utrolig bra, og det var virkelig en kveld jeg kommer til å huske. :)

Forresten har jeg nytt om Ronja. Vi har snakket masse sammen, så nå gleder jeg meg virkelig til ho kommer 9.august. :D Det blir herlig. :D

Til slutt må jeg nesten bare nevne hvor utrolig trist det er at det bare er to dager igjen av skolen. Om to små dager skilles vi, og hvem vet hvem man klarer å holde kontakt med. Vi har gått sammen i TI år nå, så det blir ufattelig rart og plutselig skilles.

Slenger med et bilde av meg og Lena, tatt for et par dager siden.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Lurte bare på hvordan måte du sendte fotoalbumet på? Og hva skrev du på "What do you want to share with you host family..." tingen?
    Skal sende inn mitt i morgen når jeg har tatt et lite smilebilde av meg.
    Svar på mail :)
    kjersti_viksaas@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Koooooooslig :D <3
    -Lena

    SvarSlett