Sider

2. juni 2010

Ouch, reality hit me

Så..
Nå sitter jeg igjen foran tastaturet og blogger. Jeg burde egentlig jobbe med muntligen (kom opp i norsk for de som måtte lure), men trenger en liten pause fra dramahistorie, realismen og samtidslitteratur.
Akkurat nå sitter jeg egentlig med litt blanda følelser. På den ene siden er jeg super glad. Jeg skal til legen på mandag for å få den delen av søknaden i orden, jeg er hvert øyeblikk ferdig med resten av søknaden, jeg gleder meg faktisk til å begynne på brevet og albumet, det er ikke så lenge til mamma kommer hjem og jeg har snakket litt med Kjersti som også reiser til Australia i januar med STS, og som virker kjempe hyggelig. :D
På den andre siden sitter jeg nå med åpent vindu og hører på pappa som rydder, og Sara og Berit som prøver å fange kaninen som har stukket av, og jeg kommer virkelig til å savne det. Jeg kommer til å savne Saras babling og Berits plaging. Jeg kommer til å savne å begrave ansiktet mitt i Tassens (kaninen) myke pels når alt ikke går helt min vei. Jeg kommer til å savne og fortelle om dagen min til mamma i detalj selv om den egentlig ikke har vært så interressant. Jeg kommer til å savne det å le, snakke og ha det gøy med Lena. Jeg kommer rett og slett til å savne Norge. Men på en annen side vet jeg at det er dette jeg vil, og gleder meg noe helt sykt.

Dette ble et litt klagete innlegg, men måtte bare få det ut. :P

Blogges. ;)

2 kommentarer:

  1. er du ferdig med hele søknaden allerede? heeeldig! glemte legetimen, så har ikke før onsdag, og jeg er ikke ferdig med alt annet uheldigvis!

    SvarSlett
  2. Nei, har ikke funnet det ut! Det skal jo lærerne dine fylle ut, ikke du! så de vet det sikkert :)

    SvarSlett