Sider

4. mai 2010

Australia

Hei!
Da har jeg klart å endre mening fra USA til Australia. Det er flere grunner til dette, men hovedgrunnen er at jeg har lyst til å oppleve noe helt nytt (ikke det at USA ikke er nytt), og jeg vil reise fortest mulig. Lider nemlig av sykdommen "ekstrem reisefeber".
Jeg snakket med Merete i dag (rådgiver), og jeg får antageligvis året i Australia godkjent, selv om jeg reiser midt i et skoleår. Merete ringte til rådgiveren på Tyholmen (skolen jeg skal gå på til høsten), og han sa at ting kom til å bli veldig kompliserte, og at jeg kanskje måtte ta en del fag hos en privatist. Jeg skal i et møte med han så snart han får tid (noe jeg håper blir raskt). Jeg har også sendt en mail til afs, og spurt om hvor mange plasser det er igjen (eller noe i den duren).
Samantha har forresten blitt litt inspirert, så hun skal antagligvis også være med på det møtet. ;)

- Blogges. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar