Sider

26. mai 2010

One step closer

Hola!
STS ringte for omtrent 30sek siden med en gledelig nyhet - JEG ER FORELØPIG AKSEPTERT :D
Dette vil si at jeg kom meg gjennom intervjuet, og får snart masse papirer i posten som må fylles ut + at jeg må skrive brev. Håper på å motta dette så fort som mulig, fordi akkurat nå kan jeg ikke annet enn å glede meg til å komme meg videre i prosessen.
Jeg er i total lykkerus akkurat nå, og Australia virker plutselig et hakk mer oppnåelig. Min første reaksjon da jeg hadde lagt på var: "JAAA!! LENA, JEG ER AKSEPTERT!!!" HAHA! Kommer til å savne deg så utrolig, men akkurat nå er jeg bare super glad. :)
Nå må jeg gå å øve videre til engelsk skriftlig eksamen som er i morgen (:S), og feire med et glass (til) med pepsi max. Engelsk eksamen ser forresten lysere ut akkurat nå.. For å si det sånn, hadde jeg hatt lappen hadde jeg ikke fått lov til å kjøre - jeg er helt i ekstase. :D

- Kommer med oppdatering når det skjer noe mer.

Stina. :D

2 kommentarer:

  1. Stina, min kjære lille søte beste mest fantastiske person i hele verden. GRATULERER, er så stolt av deg, men det er allikevel en helt ubeskrivelig følelse. Jeg er så sinnsykt glad på dine vegne men samtid kommer jeg til og savne deg så mye... Kommer nok til og bli litt flere tårer framover, men det må du bare leve med ! ;D ELSKER DEG <3
    Kyss og bamseklem fra LENA :D (L)

    SvarSlett
  2. Jeg kan så klart leve med litt tårer (ikke se bort i fra at det kommer et par fra min side ogs.. Du vet jo hvor sentimental jeg er. xD) Jeg gleder meg UTROLIG mye, men kommer til å savne deg masse. Utrolig glad i deg. <3

    SvarSlett