Sider

29. mai 2010

STS brev

Når STS ringte og sa at det kom til å komme noen papirer i posten jeg måtte fylle ut hadde jeg virkelig ikke sett for meg det som ventet i postkassa. Ja, jeg hadde sett for meg en del papirer, men dette tar kaka. xD Det er kjempe mange papirer, i tillegg til at jeg må ha både mamma og pappas underskrift (noe som hadde vært mye enklere om mamma ikke befant seg i Kina i skrivende øyeblikk :P), skolestempel og legebesøk.. Dette kommer til å ta tid.. JaJa. Det er virkelig verdt det da :) Men nå må jeg komme i gang med brevet mitt til min framtidige vertsfamilie . ;D

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg skal også være utvekslingsstudent i Australia :D
    Hvor i Australia skal du?

    SvarSlett
  2. haha, fail, jeg ser at du allerede linker meg, har jeg sankket med deg før?
    Uansett, gøy du linker meg, og skal linke deg tilbke :)

    SvarSlett
  3. Lykke til :D
    Koooooooooz Lena <3 :D

    SvarSlett
  4. Anna Liisa: Nope, har ikke snakket med deg før, men jeg tenkte at det kunne være greit å skaffe meg en oversikt over folks utvekslingsblogger. ;) Jeg vet ikke hvor i Australia jeg skal enda, fordi jeg reiser i januar. ;D Gleder meg til å følge med på bloggen din, du ankommer jo et halvt år før meg.

    Tusen takk Lena. :D Kommer virkelig til å trenge det, fordi bunka med skjemaer er STOR. :O

    SvarSlett
  5. Hei! skal dra samtidig som deg med sts! send meg en mail! kjersti_viksaas@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei! Så utrolig gøy. :D Håper virkelig at vi kommer på samme fly, og gleder meg til å snakke med deg. :D (Jeg har nemlig like bra stedssans som et zebra.. :P)

    SvarSlett