Sider

18. mai 2010

Nothing to be nervous about

Puh. Kom akkurat inn døra etter en lang dag.
Først (må bare nevne det. :P) kom vi opp i eksamen (skriftlig).. Så klart måtte jeg komme opp i engelsk. -_-'
Så i nest siste time var det bare å løpe ned til bussen, og reise til UiA (universitet i Agder) i Kristiansand. Må innrømme at buss ikke er helt min sterke side, men kom meg i hvert fall fram. :)
På lørdag mottok jeg forresten et par papirer. Det ene papiret var til meg, og det var egentlig nesten helt likt som søknaden (med andre ord: helt basic ting som navn og fødselsdato). I tillegg måtte jeg legge ved et passbilde (som til info er helt grusomt, og jeg ser kjempe alvorlig og stressa ut på det. :S) som blir brukt i profilen min som blir lagt ut på internett. Det andre papiret måtte engelsklæreren min fylle ut, og det skulle jeg egentlig ikke se, men han sa at han ikke syntes at det gjorde noe at jeg så det, og da kunne jeg så klart ikke by meg. Det papiret blir forresten brukt til å hjelpe til med og finne skole og slikt. ;)
Ved hovedinngangen til UiA møtte jeg Kristine som var intervjueren min. Hun var forresten kjempe hyggelig, og det viste seg veldig fort at all nervøsiteten var uten grunn.
Første halvdel av intervjuet foregikk på norsk. Her ble jeg stilt spørsmål som: "Hvordan ser du på skolen?", "Hvordan er forholdet til foreldrene dine?" og en del slike ting som gikk på meg og mine interresser.
Etter at denne delen var ferdig måtte jeg lese to sider på engelsk, noe som jeg egentlig ikke er spesielt glad i, men som gikk helt greit.
Til slutt var det en del på engelsk. Denne delen hadde omtrent akkurat samme spørsmål som norsk-delen, så den var heller ikke et problem. ;)
Jeg følte selv at intervjuet gikk veldig bra, men nå er det bare å vente og se.
Kommer snart med oppdatering.
- Stina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar