Sider

25. januar 2012

I finally have a life again!!!!

ENDELIG er jeg ferdig med the exams, og nytt semester starter på tirsdag.

Siden forrige gang har det skjedd utrolig mye, så dette blir et langt innlegg med lite bilder (so consider yourself warned).

To dager etter at det var 15 grader her, var det plutselig -10, og iskald vind. Huff, det å komme seg til skolen var litt av en oppgave, så heldigvis kunne Jamie og Cori plukke meg opp de fleste dagene. Jeg har jo ikke gått til anskaffelse av boblebukse, så det å labbe til skolen var iskaldt. Jeg kjøpte meg riktignok et par gode, varme sko da, så nå overlever i hvert fall føttene mine!

På lørdagen etter forrige innlegg hadde jeg siste dag med Jodi. Vi reiste først på en college basketball kamp, også reiste vi litt rundt i forskjellige butikker. Vi endte til slutt opp på Subway, hvor vi hadde en koselig "middag" sammen :) Senere på kvelden lagde vi cookies og gikk i boblebadet.

Dagen etter reiste Jodi. Det var en veldig tung dag. Jodi har vært som en storesøster for meg, og det å plutselig være alene her med Jeff og Janel er veldig rart. Huset er liksom så tomt, og det er liksom ikke helt det samme her.

Jeg blogger mer i morgen, da får dere se Kelsie, Sean og mitt prosjekt for Creative Writing. Haha, gled dere ;P

2 kommentarer:

  1. Koselig å høre fra deg. Veldig bra at eksamen gikk bra. Du kan jo kanskje skrive litt om det. Mamma

    SvarSlett
  2. Godt å høre fra deg igjen. Vi er mange som har ventet på et lite livstegn fra deg nå - fint at alt er bra. Mormor

    SvarSlett