Sider

5. januar 2012

Jodi's moving

I dag kom jeg hjem fra skolen med den tyngste sekken på lenge.. Jeg har eksamen i alle fag om to uker, så jeg pugger og pugger her. Da jeg kom hjem spiste jeg litt, jobba litt og lekte med Bauer. Da Janel kom hjem var det første ho sa "so... Jodi's moving out in two weeks"

Det kommer til å bli fryktelig tomt her uten Jodi, og jeg kommer til å savne ho utrolig mye. Jeg har jo visst hele tiden at ho kom til å finne seg en ny jobb til slutt, men jobbvalget er veldig overraskende (jeg vil helst ikke gå i detaljer her), men det er nærmere kjæresten hennes (Scott) som bor i Detroit da.

Jodi har helt siden jeg kom hit vært den jeg har kunnet snakke med om absolutt alt. Vi har gått på kino sammen, trent sammen, gått på ettermiddags turer, hot tub, jentekvelder på rommet osv. Ho er som en storesøster for meg, og jeg kommer til å savne ho utrolig mye når ho reiser.

Før Homecoming var det Jodi som ordna håret mitt, og før jeg skulle møte familien til Dakota for første gang hadde vi møte på rommet for å finne ut hva jeg skulle ha på meg, og hva jeg skulle pakke. Mitt klesskap er Jodis klesskap og omvendt. Det kommer til å bli så tomt og rart her, samtidig er jeg litt glad for at ho skal få seg en ny jobb. Ting blir litt intenst når Jeff eier the Coffee Beanery og Jodi er manager der..

I Houghton, Jodi passa på meg da jeg var syk

På vei til "the mall"

Ved Pat's på vei til å se Breaking Dawn Part 1

På JCPenny mens Janel leita etter sokker..

Pumpkin carving på Halloween

At the coffee beanery

Fordi vi er rare :)

Hele vertsfamilien min.. Det blir så rart uten Jodi her..

1 kommentar:

  1. Det blir nok rart. Du vet storesøstre flytter. Noen flytter til og med til Freeland. :) Mamma

    SvarSlett