Sider

3. januar 2012

TUSEN TAKK!!!

I dag var første skoledag etter juleferien. Nesten litt deilig å være tilbake.. Men bare nesten. Nå begynner nemlig kjøret mot eksamen som er om to og en halv uke I ALLE FAG!! ÆÆH!! Pugge, pugge, pugge, pugge. Sånn ser hverdagen min ut fremover.. Takk og lov har jeg planer til helga. :)

I hvert fall så vil jeg gjerne benytte anledning til å si... TUUUSEEN TAKK TIL ALLE SOM SENDTE MEG JULEGAVE!!! Jeg satt skikkelig pris på det!! Jeg er nå stolt eier av nytt ullundertøy, to fleecegensere, lusekofte, lue, to skjerf, sjokolade, gensere, saltsild, tomatsuppe, risengrynsgrøt, vestlandskalender, ponduskalender, Nemi juleblad osv. TUSEN MILLIONER TAKK! :D

8 kommentarer:

  1. Det var fint at du fikk mye varmt tøy så du kan holde deg varm. Lykke til med puggingen. Mamma

    SvarSlett
  2. Lykke til med puggingen og eksamen. ;) Klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  3. Tusen takk til deg også :) -Lena

    SvarSlett
  4. Hei- først et riktig godt nyttår til deg også, Stina. Nå går det mot lysere og lettere tider på alle måter. Du ser av julepresangene herfra at vi tenker på at du skal ha det godt og varmt og at du skal kose deg med noe norsk mat også - det sendte vi til deg fordi vi er så veldig glad i Sina -jenta vår. Stor klem fra mormor.

    SvarSlett
  5. kule dyr!! håper du har det bra. Vi og din familie feiret jul ilag. Håper du har et godt nyttår. Fetter JØRGEN:)

    SvarSlett
  6. Hei og godt nytt år lille kusine.

    Jeg vet ikke om du har fått pakken vår enda, men hvis ikke så er den på vei. I likhet med andre så er vi bekymret for at de kun har sunne matvarer i USA, uten å røpe noe mer så inneholder pakken noe med sukker...

    Mvh
    Bente, Espen, Andrea & Leo

    SvarSlett
  7. Rettelse: Bente sier du har ting fra oss på deg på bildet, så da er vel alt ok. Byebye...

    E.

    SvarSlett
  8. Håper pakken fra Norge også inneholdt noe som skal holde deg varm på beina. Lykke til med eksamen.
    Hilsen fra Tivoliveien

    SvarSlett