Sider

10. januar 2012

Is it spring already?

Uff, lenge siden jeg har blogga nå, men men.. Det er bare sånn det må bli av og til.
Denne uka har vært en berg- og dalbane så langt, med absolutt nedtur på søndag. Heldigvis har uka blitt mye bedre siden søndag da.

Det går utrolig mye i lekser og eksamenslesing for tiden. Det å ha 7 (!!!!) eksamener på tre dager er ikke noe jeg anbefaler å innføre i Norge. Man har omtrent ikke et liv utenom skole to uker før.. I tillegg til skole har det gått mye i turer. Jeg går en times tur med Bauer nesten hver dag, for selv om det var iskaldt og mange minus grader for litt siden, var det i dag rundt 15 grader. Helt merkelig vær om du spør meg (eller noen andre av Freelands innbyggere).



Jobber forresten med et utrolig gøy prosjekt i Creative Writing med Sean og Kelsie for tiden, får fårhåpentligvis vist dere resultatet.. Det kan bli temmelig interressant tror jeg haha!

Kommer sterkere tilbake etter skolen på fredag i neste uke (skal jo så klart få blogga litt før det også da). Da er jeg nemlig ferdig med alt av eksamener, lekser, prøver osv. for dette semesteret. Da er det en herlig langhelg som står på tapeten før et nytt spennende semester begynner. :)

4 kommentarer:

  1. Det er deilig å høre at uka di har blitt bedre siden søndag. Mamma

    SvarSlett
  2. Det høres helt forferdelig ut med 7 eksamener på 3 dager! Du får ha masse lykke til!! Ragnhild

    SvarSlett
  3. Godt nyttår og lykke til med alt for mange eksamener, det går fint for du er så flink! Hilsen oss i Vika :-)

    SvarSlett
  4. Vi er klare for et nytt blogg innlegg nå.

    SvarSlett