Sider

26. januar 2012

Monday

Eksamene var helt forferdelige. Vi fikk multiple choice spørsmål og essay på hver eneste eksamen. Blæærk! Utrolig glad for at det er over.

På tirsdag begynte ett nytt semester, med helt nye fag. Det er nesten som å begynne på skolen helt på nytt, for jeg kjenner nesten ingen i de forskjellige klassene, samtidig som jeg har de gamle vennene mine. Utrolig deilig med litt switch up av timeplan.

Nå ser timeplanen min slik ut:

1. Child Development: Her lærer vi om graviditet, hvordan det er å være foreldre for et spebarn etc. I mars får jeg med en elektronisk baby hjem en helg haha! Jeg liker klassen veldig godt da :)
2. Senior English: Jeg har Mrs. Miller i Senior English, som er den samme læreren jeg hadde i Creative Writing, og jeg elsker det! Det er så SINNSYKT mye bedre enn å ha miss Krygier i Junior English. Urgh!
3. US Government: Vanvittig kjip klasse, men samtidig er det jo interressant å lære om amerikansk politikk. Læreren er helt vanvittig spesiell da.
4. Athletic Conditioning: Avansert gym hvor alle sportsfolka er. Deilig med en fysisk klasse vi ikke får lekser i da :)
5. Advanced chemistry: Liker klassen min kjempe godt, men læreren er den særeste personen jeg noen gang har møtt. Tror ingen på hele skolen liker han, men jeg overlever. Folka i klassen er utrolig hyggelige, og vi har det gøy sammen!
6. Algebra 2: Jeg gjør aldri noe hjemme, leser ikke før prøver, ingenting, og jeg fikk 97%.. Det er en lett klasse kan man si, men jeg jobber med R1 samtidig, og læreren er kjempe bra, så jeg trives faktisk bra i den klassen.
7. AP Physics: Aldri ta en så avansert klasse online. Det er vanskelig nok å ta det i en vanlig klasse, men uten lærer er det ekstremt vanskelig. Det går fint altså, men det er ganske vanskelig.

Jeg lovte dere jo å vise dere resultatet av prosjektet vårt i Creative Writing, så her kommer Kelsie, Sean og min parodi av Friday!

5 kommentarer:

  1. Ja, ja. Var det en innlvering? Fikk dere karakter? Hadde dere laget teksen selv?

    SvarSlett
  2. Virker som at dere hadde gøy med å lage den :) Høres kjempespennende ut med helt nye fag, i motsetning til her i Norge hvor vi har alle fagene et helt år.. Ragnhild

    SvarSlett
  3. Fant orginalen ... likte deres versjon bedre. Paps

    SvarSlett
  4. Har du same fag hver dag hele uka??? Veldig kul video. Jørgen og Sofie

    SvarSlett
  5. Fin video <3
    Sang du?
    Høre deg nesten ikke ^^
    Liker denne versjonen best <3 :)

    SvarSlett