Sider

7. mars 2012

Bilder kommet, jeg lover!

I går tok Juniorene ACT (stoor test), så seniorene fikk ikke lov til å være på skolen. Fordi jeg er en utvekslingsstudent fikk jeg ikke lov til å dra på College visit, og jeg kunne ikke Job Shadow hverken Janel eller Jeff, så da ble jeg hjemme med Josie.

På mandag var det iskaldt ute, men i går var det plutselig 15 grader og strålende sol. Først gikk vi en laang tur med Bauer i to timer i parken. Plutselig var det vår ute, og fuglene sang. Da vi kom hjem bakte jeg cookies, før vi satt i Hot tubben en stund. Det føltes nesten ut som sommerferie. Senere gjorde jeg lekser en del timer, men dagen var så fin at det ikke gjorde noen ting.

I dag morges var jeg tidlig oppe, for jeg ville være på skolen tidlig for å jobbe litt, og for å printe ut en del ting. Jeg trodde at det kom til å være iskaldt ute, for de hadde meldt regnvær. Janel var allerede sen, så jeg gikk, men det gjorde meg absolutt ingen verdens ting, for det var helt seriøst en nydelig morgen. Ikke bare fikk jeg med meg en fantastisk soloppgang, men det var også en skikkelig varm morgen.
Skoledagen gikk fint, men to minutter før det ringte ut etter siste time sa de på announcementen "for girls interested in track, there will be a mandatory meeting in 20 minutes". Så da gikk jeg på det helt uforventede møte, og begynner track på mandag.
Det blir trening hver eneste dag fra 14:50 - 16:50!
Så det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å ta på meg treningstøy, også jogga jeg 40min.

Nå er det tid for lekser,
Snakkes!

3 kommentarer:

  1. Det var et aldeles nydelig bilde av deg vennen min. Jeg fikk tårer i øynene av det. Du kommer til å bli super sprek med så mye track trening. Jeg løp 5 km i går. Klem fra Mamma

    SvarSlett
  2. Jeg fikk så kjempelyst til å gi deg en stor bamseklem da jeg så det flotte bildet av deg. Mormor

    SvarSlett
  3. Det var et kjempefint bilde av deg! Det var visst flere steder i USA hvor det var kaldt mandag og varmt tirsdag. Høres fantastisk ut med vår, jeg savner det. Ragnhild

    SvarSlett