Sider

31. mars 2012

Hawaii, dag1

Eventyret begynte tidlig onsdag morgen, og med tidlig mener jeg tidlig; jeg var oppe klokka fire, og klokka ti på fem var vi på vei til flyplassen. Jeg var skikkelig takknemlig for at Janel tok det å kjøre meg til flyplassen så tidlig på morgenen med et smil, for det er tidlig å stå opp klokka fire eller noe.

Så var jeg på vei, først var det en rundt to timers flytur til Atlanta som stod på programmet. Det gikk helt fint, jeg begynner jo å bli ganske kjent i Atlanta nå. Etter jeg landa gikk jeg rett til gaten hvor jeg møtte Giulia som også skulle til Hawaii med Explore America på samme fly som meg. Vi spiste frokost sammen, før en rundt 10 timers flytur stod for tur. Flyet hadde i det minste bra utvalg av filmer og nå man reiser sammen med en annen gå det jo helt fint.

Meg og Giulia, her hadde jeg vel reist i rundt 17 timer..

Almost there!
Da vi endelig kom til hotellet fikk vi romma våre, og pakka ut så best vi kunne. Romma vår var nemlig knøttsmå, og vi visste ikke hvor mange romkamerater vi kom til å være.
Etter å ha stelt oss og sånn bestemte vi oss for å gå og spise middag. Vi hadde fått kuponger, så vi gikk sammen med en annen gruppe, og hadde en fin middag sammen.


Emma, Sohvi og meg

Sohvi (Finland) og meg
Etter middag gikk vi rundt og utforska Honolulu litt, før vi gikk tilbake til hotellet. På hotelletrommet møtte det oss (Martine og meg) enda en koffert. På rommet vårt var det to 120 senger, og det var allerede så trangt om plass at bordet var på verandaen (som også var kjempe liten). Klokka 10 var det klart for et møte som egentlig bare var en gjennomgang av regler. Litt senere ankom Malin, og rommet vårt var fullt. Bokstavelig talt. Vi hadde en koffert i skapet, en på komfyren, en på gulvet og bordet (vi måtte ta bordet inn igjen). Rundt klokka elleve sovna alle sammen etter en lang reise, og klare for morgendagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar