Sider

19. mars 2012

See y'all in a week!

Kofferten er pakka, og alt er klart. I over i morgen reiser jeg til Hawaii!! Jeg skal møte en annen utvekslingsstudent med en gang jeg lander i Atlanta, og skal sitte ved siden av to utvekslingsstudenter på flyturen fra Atlanta til Hawaii (som tar 10 (!!!!!!) timer).

Jeg gleder meg jo skikkelig, men altså.. Jeg koser meg sånn i Freeland akkuratt nå, så det er nesten så jeg ikke har lyst til å reise. I helga var det supert vær, og jeg var masse med venner ute i det strålende været. I dag hadde jeg en skikkelig tøff, men utrolig bra Track trening. ÅÅåhhh, jeg ELSKER track! I dag løp vi 24x100m sprinter, 6x200m sprinter, 3x400m runder + generell oppvarming og uttøying. Jeg er helt kjørt, men fy søren så gøy det var! Jeg koser meg skikkelig når jeg virkelig kjenner maskineriet jobbe for fullt, og jeg bare suser avgårde. :) Jeg går glipp av 2 track meets når jeg er i Hawaii, og 4 treninger, så det er litt kjipt. Men, men. Jeg kommer sterkt tilbake!

Anyhow, vi snakkes etter Hawaii!!!!

2 kommentarer:

  1. Håper du får en fantastisk tur til Hawaii. Kose deg masse. Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Du har jo noen nære å slekte på i forhold til tracking da - så det er ikke så rart at du også synes det er kjekt. Det er så godt å høre hvor kjekt du har det. Ha en kjempefin tur til Hawaii. Mormor

    SvarSlett