Sider

17. mars 2012

Summer

En eller annen gang i løpet av uka som gikk bestemte været seg for at det var på høy tid med sommer, så den siste uka har det vært undt 25 grader og strålende sol hver eneste dag. Vi har løpt ute på trening hver eneste dag, og det føles såå utrolig deilig!
I går fikk jeg forresten det innramma sertifikatet mitt, og sjekken min. Yaay :)
Etter trening på torsdag gikk jeg forresten på en times tur med Jamie, og senere den dagen reiste Jeff og Janel til Houghton.
Stølheten har begynt å gi seg, og nå er jeg bare i skikkelig sommermodus, og veldig klar for å reise til Hawaii på onsdag!!!!! GLEDER MEEEG!!!

Stakk egentlig bare innom for å gjøre dere nordboere litt misunnelig på været, nå kaller sola!!

2 kommentarer:

  1. Du greide å misunne meg. Men våren er kommet til Nedenes, så terrassen ble vasket i dag. Mamma

    SvarSlett
  2. Du greide å misunne meg og. Her er det skikkelig høstvær, har nesten ikke sett sola på flere uker. Håper våren og sommeren kommer snart. God tur til Hawaii hvis jeg ikke snakker med deg før du reiser! Kos deg kjempemasse! :) Ragnhild

    SvarSlett