Sider

11. mars 2012

Nå er det søndag, og klokka er snart åtte. Jeg fikk nesten ikke med meg at vi hadde stilt klokka, det kunne fort ha blitt katastrofe i morgen tidlig haha.

På torsdag reiste jeg og Kelsie (Quimby) på Starbucks etter skolen, og ble der i rundt to og en halv time. Vi bare satt der og skravla i en evighet. Jeg tror ikke jeg har vært på kafébesøk siden før jeg reiste, og delte ett sjokoladekakestykke på Kafé Jørgensen med Elfi. Skikkelig koselig! Merka at jeg savna det.

Fredag gjorde jeg egentlig veldig lite. Jeg løp intervaller i rundt 40min, og etter det var jeg egentlig utslitt etter en laang uke, så da slappa jeg bare av med v.fam. resten av kvelden. Deilig med sånne fredagskvelder en gang i blant også.

Nå tror jeg forresten at våren har kommet for fullt her i Freeland, på lørdag var det i hvert fall strålende sol, selv om vinden var litt kald enda. Så da bestemte jeg meg for å gå en liten tur.

Skolen i solskinn :)

Dette skiltet står utenfor en av kirkene. (obs! viser det ikke for å se ned på det elns., bare for å vise hvor forskjellig det er fra hjemme)
Så på kvelden reiste vi først og ordna sko og klær til track sesongen (som begynner i morgen!!), før vi reiste på en estetisk mexikansk restaurant og spiste middag.

I dag har det vært en helt nydelig dag ute, og vinduet mitt har vært åpent i hele dag! Dagen har egentlig bare gått med til Skyping og rydding av rom så langt. Prata først med mamma, pappa og Sara, før jeg prata med Dina. Alt for lenge siden sist!!

Så må jeg forresten ønske Jørgen gratulerer med 12-års dagen! :)

Nå er det allerede 11.mars, og tiden bare flyr forbi!
Tenk, om bare 10 dager befinner jeg meg på en strand i Hawaii!!!!


Ahhh, sol og sommer; here I come!

1 kommentar:

  1. Så deilig med vår! Du er så heldig som skal til Hawaii! Ville gjerne vært med.. Ragnhild

    SvarSlett