Sider

5. mars 2012

5. mars

Hei!

Nå er det allerede 5. mars, og jeg kan nesten ikke tro det. Dagene bare flyr forbi, og jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det beste ut av hver eneste en :)
I dag er det bare 16 dager igjen til jeg reiser til Hawaii!! Jeg gleder meg så utrolig! En hel uke i paradis med andre utvekslingsstudenter :) Ikke misforstå - jeg trives veldig godt i Freeland, men det skal bli deilig å flytte på seg en uke også.. Dessuten gjør ikke varmen meg noe.

 Jeg husker knapt hva som skjedde forrige uke, men jeg får vel prøve å gi dere et kort referat.

Fordi Mr. Short var borte på onsdag ble det ikke noe pizza på torsdag heller. Stakkars Mr. Nixon (ath. cond. læreren), han begynte å bli ganske frustrert da jeg og Alex måtte gå 8min tidligere for å finne Mr. Short for tredje dagen på rad, og igjen uten resultat. Ms. Krygier som jeg hadde i Junior English forrige semester kom forresten opp til meg å gratulerte meg, det var et merkelig øyeblikk. Helt ærlig syntes jeg at hele denne essay-greia er blåst litt ut av proposjon.. Men det er jo trivelig da :)
På fredag hadde vi endelig pizza partiet vårt i kjemi! Også på kvelden ankom Josie (en av Janels mange søstre) :)
På lørdag reiste Josie og Janel tidlig på morgenen for å se på Jeffs hockey turnering. Så etter at jeg hadde sovet inn (jeg sover som et murmeldyr i helgene nå..) plukka Cori meg opp, og vi hadde en koselig dag sammen.
Søndag gikk det for det meste i lekser (blæææ), men jeg hadde en fin helg for det.

I dag i Child Development måtte alle vandre rundt med en gravid-mage, for å få følelsen av hvordan det er å være gravid.. Jeg skal aldri noensinne ha en baby.. haha, neida, men det var sabla tungt! Og det pressa noe helt sykt mot ribbeina også. Vi hadde også en stoor test i engelsk i dag, som egentlig gikk veldig fint. Skolen her er mye jobb, men så lenge du jobber jevnt og trutt så er det ikke så vanskelig å få greie karakterer. :)

1 kommentar:

  1. Jepp, du sparket mot ribbebeina du :). Mamma

    SvarSlett