Sider

11. august 2010

Day 2/3

Veldig kreativ overskrift, right?

Uansett. I går hadde vi egentlig bare en utrolig chill dag. Ronja pakka ut på mandag, så vi hadde dagen i går til hva vi ville egentlig. Vi har fått en håndbok om det å være vertsfamilie, og der stod det at vi burde ta det ganske med ro den første dagen, så det var akkurat det vi gjorde.
Dagen begynte med en herlig frokost, før vi egentlig bare slappet av, så litt på TV, spilte skip-bo o.l. Rundt halv ett tok jeg Ronja med på en liten tur, og viste henne vårt lille nabolag. Etter lunsj gjorde vi egentlig ikke noe annet enn å slappe av, spille skip-bo (anbefales, et utrolig gøy spill xD), og se på TV. Vi hadde en ganske lang samtale før vi la oss, så jeg føler at jeg begynner å bli litt bedre kjent med ho. :)
I dag slappa vi av til klokka var rundt halv to, da kom Eili, Elfi, Samantha og Marianne. Vi satt egentlig bare og prata frem til halv tre (ca.), da vi bestemte oss for å reise på piknik. Så etter litt særiøs shopping (gikk for det meste i frukt, en brus og noen rundstykker ^^) reiste vi ut i båten til Marianne. Vi kjørte så klart den lengste veien som eksisterer for å komme fram til målet vårt (vi måtte jo så klart kjøre yttaskjærs, alltid gøy å kjøre fort. :D), så når vi endelig begynte å nærme oss var klokka blitt så mye at vi måtte snu.. Derfor bestemte vi oss for å ta en liten piknik i båten, og nå; en druekrig, mye vannspruting, norvenglish prating og litt seigemann-kirurgi senere sitter jeg her og blogger. :)
Siden Eili akkurat har flytta ned i leiligheten skal ho ha et lite moving-in-party, så jeg skal snart stikke å pakke, for etter områderepresentanten (som vi ikke visste om før i går, og som akkurat ringte på døra) har vært her skal vi bort på en liten sleep-over hos Eili. :D

- Blogges. (og jeg lover; Bilder kommer faktisk senere. xD)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar