Sider

15. august 2010

Some captured moments.

Ehe. Jeg er utrolig sen, men bedre sent enn aldri.. Right? (a)





Mamma og Ronja i båten første dagen (mandag)













Elfi, Marianne og Eili, ute i båten til Marianne (dag3)











Meg og Ronja i båten (dag3)








Etter vi hadde vært ute i båten kom områderepresentanten. Når jeg hører ordet "områderepresentant" er det første jeg tenker på en middelaldrende mann med antydning til grålig hår, briller.. Da jeg gikk opp trappa og inn i stua var det som venta meg der en fyr på rundt 20, brunt tilgjort bustete hår, kristiansandsdialekt. Ja, dere ser tenginga. Med andre ord en ganske kjekk fyr på rundt 20 ^^,
Han snakke med oss (Ronja, pappa og meg for det meste) en liten time, før han måtte reise. Han ga oss e-mailen sin, tlf. nummeret og et løfte om å komme tilbake i oktober for å sjekke hvordan ting står til da.
Anyways, etter han hadde reist stappa vi en del ting i en bag før mamma kjørte oss bort til Eili. Der spiste vi pizza, chips og sjokolade, og snakket til Elfi mista stemmen.





Marianne, Ronja og halve Solveig. xD











Ronja, Solveig, Samantha, Marianne, Eili og Elfi. ^^








Neste dag ble vi vekket til den herlige lyden av mobil-alarmen min.. Da var det bare å hale seg opp, stelle seg, spise frokost før vi (jeg og Ronja) måtte løpe for å rekke tolv-bussen til byen, der vi møtte Lena. Vi viste Ronja rundt i byen, shoppa, spiste is, og gikk på kafè. Etter seks timer tok vi bussen hjem igjen og etter en joggetur slappa vi bare av resten av dagen. En herlig dag. ^^,
Dagen etter (fredag) bar det av gårde til Kristiansand for å se på beachvolley turneringa. Det var egentlig en utrolig fin dag, og i følge mamma ble jeg og Ronja zoomet inn på hver gang Nederland fikk poeng fordi vi var de eneste (av omtrent 20 tilskuere) som heide på Nederland (ok, kanskje ikke de eneste, men vi var i hvert fall de eneste som lagde lyd av Nederlands supportere.. Nederland tapte forresten stort. :P)






Ronja på Nederland-Brasil











Brasil - USA, eneste gangen vi heide på Brasil (og det hadde ikke noe å gjøre med Brasils nummer 2; Johnny Depp look alike.. xD)






Vi kom vel hjem ca. ti på ni, og da var det bare å kaste i seg litt middag før Solveig, Elfi, Eili, Marianne og Linnea kom klokka ni. Dagen ble avslutta med The lovely bones, popcorn og grønnsaker og dip. En kjempe koselig kveld ^^
I går følte vi egentlig bare for å slappe av, så fram til halv fire gjorde vi egentlig ingen verdens ting. Etter at prosjekt-rydding-av-rom var omtrent gjennomført (les: omtrent). Var det bare å få kasta på seg noe tøy, og komme seg til byen. Planen var nemlig at vi skulle gå på peppes, men på grunn av sommerspillet (som jeg virkelig ikke ser vitsen med) var det så klart propp fullt på peppes.. Så det ente med en koselig tur på Egon i stedet for (forresten, anbefaler alle å prøve ut tacosalaten på Egon, den er UTROLIG god. :D).






Eili og Ronja på Egon.













Samantha, Marianne og Solveig.















Jeg og Samantha.









Etter at maten var fordøyd stakk vi bort på kinoen og så "Inception", utrolig bra film. En av årets bedre filmer vil nå i hvert fall jeg si. ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar