Sider

29. august 2010

Hey there

Nå sitter jeg her og er helt utslitt. Klokka er knapt nok ti, og egentlig burde jeg ha vært full av energi fordi jeg våknet så sent i dag.. Den gang ei.
Det er fire dager siden forrige gang jeg blogget, men det er en evighet siden forrige gang jeg kom med et ordentlig blogg innlegg, så her kommer det en liten oppdatering:
Forrige helg fløy forbi med overnatting hos Lena, og diverse andre ting som jeg skummelt nok ikke klarer å huske akkurat nå. På mandag var en slitsom dag (på trass av mandager egentlig er en herlig da bestående av tre timer), og jeg sovnet som en stein når jeg kom hjem.. Bombe at jeg hadde feber på kvelden. :P Uansett så ble jeg da sengeliggende med en influensa frem til fredag, så det var begrensa hvor mye jeg så av noe annet enn insiden av øyelokkene mine.
På fredag begynte volleyballen igjen (yey :D), noe som var utrolig herlig. Jeg tror både jeg og Ronja var litt bekymra før treninga; ho fordi ho var redd for at vi var for gode, jeg fordi trodde ho var veldig mye bedre enn oss. Det viste seg heldigvis at ho var på omtrent samme nivå som oss, noe som passer veldig greit.
Når det kommer til skolen går det egentlig bare bedre for hver dag som går. Ronja er litt stille, men ho forstår mer og mer for hver dag. Noe som er kjempe gøy. :D
Etter treninga ble Elfi med hjem, og vi satt først og snakka en times tid før Ronja kom ned og vi så på tre episoder av CSI. :)
På lørdag var det bare å stå opp tidlig for å reise ut på Jomfruland der min onkel skulle feire 60års dagen sin. Det var et tettpakke opplegg hele lørdag, men jeg fikk snakka en god del med Ronja, og jeg føler at vi virkelig begynner å komme nærme hverendra nå.. Det blir tungt når ho reiser.
Uansett, i dag våkna jeg rundt åtte av meg selv (noe som er grunnen til at jeg er så trøtt nå), og dagen i dag har gått med til rydding av rom og lekser.

Et random bilde fra en herlig båttur med Eili og Marianne rett før skolen starta. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar