Sider

30. august 2010

Quick update.

"Time is free, but it's priceless.
You can't own it, but you can use it.
You can't keep it, but you can spend it.
Once you've lost it you can never get it back"
 
- Harvey Mackey
 
I dag fikk jeg en mail av STS hvor de informerte om at de fleste papirene mine kunne brukes, og alt jeg trengte å gjøre var å skrive om brevet mitt slik at det passet til USA, og ordne noen nye vaksinasjonspapirer. Vaksinasjonspapirene kommer snart i posten, så da bærer det avgårde til helsesøster. På onsdag skal jeg forresten også ordne nytt pass, fordi det må jeg visst også ha.
 
- Blogges. ;D

2 kommentarer:

  1. Hei! Hvorfor tar du ikke hele andre året i Australia? Jeg gjør det, og har fått det godkjent og 70 000 i stipend!

    SvarSlett
  2. HeiHei!
    Det er det flere grunner til:
    - Prisen
    - Det er fullt hos både STS og AFS
    - Sommerferien midt i skoleåret
    - Kommer inn midt i året

    Og en del andre komplikasjoner som forsikringen (har hjertefeil) og sånn. Så da ble det USA på meg. =/

    Jaja, vet du, jeg begynner egentlig å venne meg til tanken, og selv om det er til Australia jeg aller helst vil forsvinner landet ikke fra kartet. :) Mye positivt med å reise til USA også, blir f.eks. sponsa når det kommer til lommepenger nå. ;P

    SvarSlett