Sider

9. august 2010

Velkommen Ronja!

Da har Ronja ankommet for omtrent en time siden. De (Ronja med foreldre) ankom i en gigantisk bobil. Etter et par klemmer og hilsner spiste vi taco.. noe som var en helt ny opplevelse for Ronja og foreldrene hennes. Det var i grunnen ganske greit å treffe hele familien, og de virker som noen veldig hyggelige mennesker. Jeg tror Ronja skal være glad for at foreldrene hennes kjørte henne for etter at middagen var fortært bar vi inn bagasjen, noe som tilsvarte 2 gigantiske kofferter, 1 bag, 1 sekk 1 veske + småting som en pute, jakke o.l. ^^. Akkurat nå er Ronja i full gang med å prøve og finne bikinien sin i all bagasjen, og vi skal snart ut i båten. Det er egentlig utrolig rart at ho har kommet. Det er på en måte starten på min utveksling, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med Ronja. :) Bilder kommer senere. ;D

3 kommentarer:

  1. så koselig! Har du fått noe mer info fra sts?

    SvarSlett
  2. Nei, har nok ikke det. Foreldrene mine bodde der ei stund da de jobbet som flygeleder, men ellers nei!

    Ja, har også vært inne på den siden og sett. Synes synd i hun som ikke har fått familie..

    Det er bra vi får reise (forhåpentligvis!!) ilag sånn at vi slipper å vente helt alene! Gleder meg sånn!

    SvarSlett