Sider

18. desember 2011

Baking day

So today is Sunday, December 18. Time's flying by, and I can't believe that it's almost Christmas. To be honest it seriously feels as though I just arrived. I forget to open my advent calendars every single morning, because to me it's not Christmas. Luckily Cori was nice enough to help me a bit with that (so if you happen to read this: Thanks Cori, I had a great day ;D)

På fredag kom jeg egentlig bare hjem, lufta Bauer (Janel er syk, og Jeff kan så klart ikke lufte hunden sin..), og slappa av. I går våkna jeg med dundrende hodepine etter 11 timers søvn.. Jepp, noe er definitivt ikke helt som det skal. Æsj, jeg er så dritt lei av å være syk.

Anyhow, jeg lufta i hvert fall Bauer to ganger, bakte cookies og went in the hot tub med Jeff og Jodi.

I dag har vært en av de beste dagene jeg har hatt her så langt. Jeg våkna halv elleve, gikk ned, spiste frokost osv. Så texta Cori meg "Stina!!! Baking day!!". Vi hadde planlagt dette en stund i forveien, så rundt tolv kom Cori og plukket meg opp. Så da reiste vi på butikken for å handle inn til bakedagen vår (jeg fikk forresten litt tilskudd av mormor som gikk med til bakedagen! Tusen takk mormor!!!!)

Cori med vår søte lille handlevogn
Mens julemusikken strømmet ut i kjøkkenes krinkler og kroker, sang jeg og Cori med for full hals mens vi lagde S'mores cookies, chocolate chips pudding cookies og cookie dough cup cakes. En herlig dag, med masse tull, og masse deig spising. nomnomnom ^^

Meg og Cori (ja mormor, jeg åpna den ene julegaven litt tidlig. Tusen takk, faren til Cori syntes at forkleet mitt var superstilig)

Ingredienser

Cori making our extremely good chocolate chip pudding cookies

The cup cakes are almost done, our cookies look delicious and our s'mores cookies are almost ready to go in the oven

Yummi!


Ah, disse smakte helt himmelsk!




En av Cori's to små udys, også kalt hunder...

S'mores cookies <3

1 kommentar:

  1. Nammm, de så kjempegode ut! Høres kjempekoselig ut med kakebaking. Jeg har ikke begynt å tenke på baking til jul enda, for jeg har ikke julefølelse i det hele tatt! Helt utrolig at det er julaften på lørdag! Gleder du deg til å få oppleve en amerikansk jul? Hva skal dere gjøre?
    Klem fra Ragnhild :D

    SvarSlett