Sider

28. desember 2011

American Christmas


På torsdag (22.desember) var det senior skip day, fordi Janel sa "if you skip, you're not going to Miami" var jeg en av rundt 15 (av 125) seniorer som faktisk var på skolen den dagen. Det var den mest meningsløse dagen på skolen noensinne.

Dette gjorde vi på skolen:
Psykologi: Så ferdig en film som heter Awakening (utrolig bra film btw)
Sosiologi: Spiste mat og prata
Junior English: Spilte spill
AP Physics: Surfa på internett
Adv. chem: Prata og hørte på skolens kor (som mangla halvparten av folka sine pga senior skip) som kom inn for å synge for oss
Algebra 2: Tok en test jeg ikke trengte å ta for å få opp karakteren min fra 97.1% til 97.4%
Creative Writing: Spilte spill

Så var det tid for en 8 timers kjøretur til Houghton der Janel og Jodis mamma, pappa, tre søstre og en bror bor.

Houghton
På lillejulaften spilte vi stort sett Pictionary hele dagen (omtrent som alias bare at du tegner i stedet for å forklare ordene), og på kvelden reiste vi på bowling. Da merka jeg at jeg savna norsk jul med hele familien min, hovmesteren og norsk julegodt. Her spiser de nemlig bare en hel haug med peanutsmør ting (surprise, surprise).

Josie la ut dette bildet, og tagga hele gjengen på hver sin bowling ball, haha
Så var det julaften. Hva gjorde vi? Jo, vi spilte pictionary og andre spill hele dagen. Eller, vi spiste en god middag da. På kvelden begynte magen min å gjøre litt vondt, men jeg sa ikke noe om det, for jeg trodde at det kom til å gå over. Så klokka halv ett på natta åpna jeg pakkene mine.
Jeg fikk masse norskt godteri (som allerede er omtrent borte) varmt tøy o.l. :)

Neste morgen ble magen min bare verre og verre helt til jeg lå strak ut på sofaen. Der lå jeg i to timer før jeg kasta opp.. Så begynte jeg egentlig å føle meg en del bedre, men magen var liksom ikke helt i orden enda. Fire timer senere campet jeg på sofaen etter å ha kasta opp igjen.. Der ble jeg liggende resten av kvelden med feber og urolig mage. Jeg er helt seriøst allergisk mot jul tror jeg..

Neste dag følte jeg meg en del bedre, men det var ikke før på kvelden jeg virkelig kvikna til, så da ble jeg med de andre på bowling igjen. Jeg bowla ikke da riktignok, og sov 15 timer da jeg kom hjem, men det var deilig å komme seg litt ut i hvert fall.

Janel, Jodi, meg og Josie før bowlinga


Meg og Jodi
Så i går (27.desember) kjørte vi de laange 8 timene tilbake igjen til Freeland.

I dag har jeg ikke gjort stort anna enn å pakke ut, rydde og pakke igjen, for i dag reiser jeg til Miami. Vi snakkes! :)

2 kommentarer:

  1. Koselig bilder vennen min. Synd at du ble syk denne julen også. Hva er det med deg og jul forresten?

    SvarSlett
  2. Så dumt at du ble syk! Men godt å høre at du er bra igjen og hadde en (nokså?) god jul. Tuuusen takk for gaven, åpnet den i går :D God tur til Miami og kos deg masse!!! Og godt nyttår!
    Juleklem fra Ragnhild <3

    SvarSlett