Sider

11. desember 2011

Weekend!

I dag innså jeg plutselig at vi har en helg til, også er det ferie! Woohoo!!! Gleder meg noe helt sykt til å få en liten pause fra skolen. Semesteret slutter riktignok ikke før i januar da, men fremdeles!!

Dette har vært en utrolig bra helg. En veldig lite innholdsrik en, men det var akkurat det jeg trengte. På fredag kom jeg gjem etter skolen, før jeg reiste for å handle inn matvarer, så nå har vi frokost igjen! Hurra!

I går hadde jeg en utrolig bra dag. Jeg følte meg ikke helt tipp topp (sliter med ettereffektene av forkjølelsen, tror jeg har noe bihulegreier.... -_-' Jeg får hver bidige lille sykdom som er ute og går. Immunforsvaret mitt er helt rævva her), så etter en relativt sløv dag var jeg klar for en fin kveld med Jodi.



Janel og Jeff reiste til Detroit på lørdagsformiddag, så vi var helt alene hjemme (partyy.. just kidding). Så da Jodi endelig kom hjem fra jobb reiste vi til kjøpesenteret. Jodi hadde en kupong til en butikk, så da gikk vi inn dit. En eller anna veldig.. eh.. feminin fyr hjalp oss, og da vi betalte fikk vi en ny kupong. Så etter å ha brukt i hvert fall en halvtime der vandra vi rundt litt, før vi gikk tilbake. Samme fyren hjalp oss denne gangen også, og han eeeelska visst shopping, så han ville veldig gjerne shoppe med oss en gang. Vi bare "eh.. right.." mens vi tenkte "yeah, no, that's not going to happen"..

Anyhow, klokka ni bestemte vi oss for å reise. Vi gikk ut og satt oss i bilen da Jodi bare "Crap! I forgot my scarf in the store!" så da var det bare å gå tilbake til Express IGJEN! Hahaha, han fyren der trodde sikkert at vi fortsatte å komme tilbake pga han.

Da vi kom hjem varma vi opp en pizza, og så på The Holiday. Endelig litt julestemning! YAAY!!

I dag har jeg bare slappa av, og rydda rommet... Det trengtes for å si det sånn.. hehe..

- Snakkes :)

3 kommentarer:

  1. Så bra at du hadde en fin helg! Jeg sto og skulle sende julegaven din på fredag, og mens jeg sto der og skulle begynne å legge den i eske, så bare "hva i huleste er adressen?" LOL. Hadde ikke tenkt på det i det hele tatt... Men uansett, jeg har fått den av Kjerti Linn, så sender den etter skolen i dag :D
    Her går det i ett fram til jul. Julebaking med bestemor på torsdag, bursdag til fredag, bursdag til lørdag, juleball på tirsdag, julekonsert på onsdag, besøk av nesten hele tananger familien på onsdag, JULAFTEN på lørdag. Så om du vil, kan vi godt ta en skype på Søndag denne uken? :) <3
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Bra at du hadde en fin helg! Også her går det i ett fram til jul, men skal ikke gå i detaljer... Det er kos med julestemning, jeg venter ennå. Satser på at den kommer snart. ;)
    Klem fra Ragnhild <3

    SvarSlett
  3. Hahaha, bra du fikk den til slutt da :)
    Skypedate på søndag høres bra ut! ;D <3 Can't wait ^^

    Jeg venter også.. Hver eneste dag glemmer jeg å åpne adventskalenderene mine, for det i mitt hode er det ikke desember enda.

    Klem til begge to <3 :)

    SvarSlett