Sider

4. desember 2011

Helga

Torsdag og fredag kan oppsummeres med ett ord: lekser. Når du mister to dager med skole får du MYE lekser for å si det sånn. Himmel og hav.

På fredag reiste jeg og Janel og Jeff ut for å spise, og på lørdag hadde jeg og Janel en liten work out session med Jillian (en sånn DVD-greie), men jeg er fremdeles forkjøla så det gikk så som så.. Våkner med supertett nese hver dag, og hoster fremdels til gullmedalje.. På kvelden reiste jeg og Jeff på Christmas shopping, men fordi jeg egentlig er ferdig med julegavehandelen vandra jeg for det meste bare rundt. I dag har jeg egentlig bare gjort lekser.

Det er egentlig ikke sånn utrolig mye som skjer om dagen, så føler at blogginga blir rimelig kjedelig. Eller, det er i hvert fall ikke så mye bloggbart. Jeg gidder ikke (og vil ikke) skrive om alt av high school drama etc. fordi 1. folk kan oversette. 2. jeg føler ikke for å gi noen ut 3. områderep er littegranneskummel, og oversetter blogger.

Har ikke tatt noen bilder denne helga, men her har dere noen fler fra Miami.


Chase ^^

God morgen :P

All you need is love *dadadada*
all you need is love *dadadada*
all you need is love, love
love is all you need

3 kommentarer:

  1. Det er lurt å ikke legge ut drama og folk. Vi savner det og lurer på om vi kan avtale en Skype kveld igje. Er i London mandag og tirsdag, men kanskje onsdag kveld? Mamma

    SvarSlett
  2. Onsdag høres bra ut. It's a date ;D

    SvarSlett
  3. Jeg skal prøve å henge meg med fra Ålborg, hvis ikke prates vi en annen dag Stina. PS. Sara vil også gjerne ha kontakt. I dag har hun hatt besøk av en Jonas veldig lenge.....Gla i deg. Pappa

    SvarSlett