Sider

1. desember 2011

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

På mandag våkna jeg etter en lang natt, og sovna igjen to minutter senere... Hutrende med tre hettegensere på, under et teppe, en tynn dyne og en sovepose. Velkommen feber.

Så på mandag og tirsdag var jeg hjemme med feber og forkjølelse.

På onsdag var jeg myyyee bedre, og feberen var helt borte. Jeg var hjemme da også, men det var på grunn av SNOOOW DAAAY! Det kom nemlig rundt 15cm med snø i løpet av kvelden, så da ble skolen så klart stengt hehehe :D

Anyhow, veien var helt i orden i løpet av dagen, så på kvelden reiste jeg og Janel til en sportsbutikk for å ordne et par skikkelig vintersko, lue og votter. Så nå er jeg nesten forberedt for vinteren.

JOOO! På mandag fikk jeg pakker!!! :D Da landet en julekalender, saltsild, sure sild, bon bon godteri, tomatsuppe, risengrynsgrøt og et langt brev fra mormor i postkassa! Det gjorde dagen min litt bedre ^^

- Blogges ;)

7 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er vel tilbake igjen. Du har nok hatt en flott tur til Miami. du fortjente det nå. Bra at forkjølelesen har gitt seg også.nå er det bare å vente på juleferien. Lite kommentarer her til alt du skriver, flere kan godt skrive kommentarer til deg, synes nå jeg. Jeg vet at det er flere som leser den fine bloggen din.

    SvarSlett
  2. Fint at du har kjøpt deg vinterlue og votter. Vi venter på SNØ, men vi venter fremdeles. har Rudolf kommet? Mamma

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Så at jeg hadde glemt å skrive under på kommentaren over her, men det var altså fra, Anne-Berit. Klem.

    SvarSlett
  4. Hei Stina! Jeg leste på Miami-delene og siste del var så utrolig trist! Men jeg er glad at du hadde en fin tur.
    Vi venter også på snø, men jeg tror at vi får ingen snø til jul, det var 12 grader i dag..
    Bra at du føler bedre nå :) Håper at du finner tid for skype en gang, hehe :)

    SvarSlett
  5. Så bra at du er bedre :) Her venter vi også på snø, det kom litt i går, men den forsvant igjen i natt.. Julegaven er (snart) på vei ;)

    Ragnhild

    SvarSlett
  6. ``Berit`` var her. Hun er veldig sint nå i det siste.
    Snøen er her på alle fjell.
    Håper på slalom før jul.

    Fetter, Jørgen i Ålesund

    SvarSlett
  7. ``Berit`` er en storm som rammer Nordvestlandet, Trøndelag og Nord-Norge

    Jørgen igjen

    SvarSlett