Sider

8. april 2012

Dag 3

Dagen begynte grytidlig med en joggetur langs en nydelig elv. Tenk deg palmetrær og fuglesang og en sval bris, og du har scenarioet jeg og Silje tok morgenjoggen vår. Etter det var det ingen tid for frokost, men bare å kaste seg i dusjen, få på seg noe reint treningstøy, og møte ved bussene.

Så bar turen til Diamond Head. Eller rettere sagt: bunnen av Diamond Head. Vi gikk nemlig opp til toppen av et vulkansk krater, som også er et fantastisk utkikkspunkt. På bunnen kjøpte vi shave ice (som forresten er helt utrolig god på Hawaii. Hawaii er seriøst kjent for shave icen sin).

På vei opp

Honolulu

Utsikt sa du?
Da vi kom hjem løp vi rundt for å ordne litt saker og ting (som lunsj.. Eller frokost i mitt tilfelle da haha). Så koste vi oss med mat på verandaen før det var tid for dagens høydepunkt: SURFING!!!

Åh, det var så UTROLIG GØY! I begynnelsen var det kjempe vanskelig, men så gikk det egentlig greit. Selfølgelig klarte noen å surfe meg ned, noe som resulterte i et besøk hos badevakten for å sjekke om jeg hadde brukket leggen (noe jeg heldigvis ikke hadde), og jeg gikk opp rett før jeg ble tatt bilde av. Jaja.. Det var en fantastisk opplevelse uansett da! :D



Jeg står i midten ved siden av han høye fyren og ho jenta (Silje) som står med ryggen til
Etter surfinga bevegde vi oss mot hotellet igjen (Silje uten sko, for de hadde noen stjålet haha) for å skifte etc. før det var klart for pizza i parken!

Før dagen tilslutt ble avslutta med en runde shopping og sosialisering! Åh, savn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar