Sider

9. april 2012

Dag 6

Fordi vi var i den siste gruppa fikk vi endelig litt søvn. Selv om vi ikke merka så alt for mye til det, blir 5 timer på øye litt lite etter en stund, i hvert fall med så mange inntrykk, opplevelser osv.

Etter frokost møtte vi med strandbagene pakket, klare for en formiddag med snorkling. Vi visste ikke helt hva vi bega oss ut på (som med alt annet), men det synet som møtte oss var helt utrolig. Det er den vakreste bukta jeg noensinne har sett!

Jeg må forresten fortelle om fyren som kjørte oss ut dit; for en skrue! Han var egentlig en Harley Davidson guide, og det merka man. Han var utrolig morsom da. Han skulle f.eks. kjøre forbi en på sykkel og han bare "come on old man, stay calm, I'm just gonna drive past you. There you go, I would never have done that if he wore a pink helmet AHAHAHAHAHA that's funny!!"


Snorklinga var helt utrolig! Alt det brune dere ser i vannet er korallrev, så det var massevis av liv der! Havskilpadder og fisk med pigger, runde fisk og flate fisk, hvite fisk og fisk i alle regnbuens farger - det var så mye å se! Jeg tok masse bilder med et undervanns engangskamera, så kanskje jeg viser dere da jeg har fått fremkalt bildene.
Vi hadde en fantastisk dag på stranda der også. Sola stekte og det var utrolig deilig å bare ligge på stranda, og snorkle da man følte for det. Åh, det skal jeg definitivt gjøre igjen!

Da vi kom hjem hadde vi akkurat tid til å stelle oss før turen bar videre til Hard Rock Café hvor vi skulle spise middag. NAM sier jeg bare! Beste middagen på Hawaii!




Jeg like vanligvis ikke hamburge og fries, men det smakte faktisk utrolig godt!

2 kommentarer:

  1. Du blir nok bare mer og mer amerikaner. :) Snart hjem til fisk og grovbrød. Kose deg med hamburger og fries til da du. Mamma

    SvarSlett
  2. Det høres bare helt fantastisk ut! Du er utrolig heldig. Ragnhild

    SvarSlett