Sider

8. april 2012

Dag 5

Dagen begynte med at Silje banka på døra klokka alt-for-tidlig, og i stedet for å forlate åstedet da ho så at jeg fremdeles sov, satt seg ved siden av senga mi å begynte og skravle. Haha, så mye for å sove. Jaja, sove kan man gjøre da man blir gammel. Så da ble det tidlig frokost på Ihop (orka ikke den ekle frokosten der en dag til. Valget var grønne egg eller kinamat som så skikkelig dårlig ut..) etterfulgt av stranda! Strendene på Hawaii er fantastiske! Så utrolig digg å bare chille i vannkanten, spille volleyball osv. Jeg hadde jo ikke vært med om jeg ikke skada meg da, så det ble en litt tidligere avgang fra stranda enn jeg hadde planlagt da jeg stakk foten ned i sanda og den kom opp skikkelig blodig og ekkel, og med en stor skinnflik på lilletåa mindre.

Senere bar det avgårde til en Luau, som er en hawaii-fest. Vi hadde en utrolig morsom guide på veien forresten, som også er litt kjendis og er bestis med Bruno Mars :)

Anyway, da vi ankom fant vi oss ett bord, tok litt bilder i solnedgangen før vi nøyt et hawaiisk måltid. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg spiste, men godt var det i hvert fall haha. Så var det bare å sette seg ned og nyte showet, for da var det klart for et hula-show jeg aldri har sett lignende til.




Forsøk på hula

Meg, native hula-danser og Silje

Hula-off, han gamle til venstre vant, han var kjempe bra da haha! :D


Et rituale med en gris eller noe, han dere ser ansikte på var guiden vår forresten



Han signalisere at det er klart for mat



Meg, Silje og Dóri

Dóri


Silje gikk i spagaten hver gang vi var på stranda tror jeg haha

Silje og Mathias - Hang Loose!


1 kommentar:

  1. Dette ser ut som en opplevelse for livet. Tror du kan være glad du valgte denne turen og istedenfor turen til New York. Mamma

    SvarSlett