Sider

24. april 2012

Update

Ok, det er en hel evighet siden Spring Break allerede, men jeg har jo ikke tid til noen verdens ting nå for tiden, og bloggen er det siste jeg tenker på!

Siden forrige gang har jeg hatt både mitt første, andre og tredje track meet. Jeg koser meg skikkelig med track, selv om det betyr at jeg kommer hjem sent hver dag. Jeg hadde ett meet i går, og da kom jeg hjem klokka 10.. Da var det bare å ta fatt på leksene.. ugh..

I helgene er jeg med venner hver dag, og jeg er liksom opptatt hele tida. Skal prøve mitt beste å blogge oftere da. Er så kjedelig med bare sånne korte, bildeløse innlegg. Har en spennende uke/helg foran meg :) Anyhow, jeg er tilbake, og grunnen til mitt fravær er at det nå bare er 35 dager til familien kommer, så jeg prøver å nyte hver eneste dag jeg har igjen her!

1 kommentar:

  1. Husk å kose deg veldig hver dag. Klem mamma

    SvarSlett