Sider

10. april 2012

Dag 7+8

Så var det plutselig den siste hele dagen på Hawaii. Det føltes så utrolig merkelig, uka hadde bare flydd forbi! Jeg må si jeg savner det å bo i en by litte granne, den følelsen når du kan labbe bort på Starbuck's for frokost og morgenkaffe er ikke så verst.

Atter en gang ble det en helt fantastisk dag. Den begynte nemlig med en tur i en catamaran. Lederne hadde på forhånd sagt at det var helt trygt å ha med kamera osv. men da den andre bølgen skylte over oss, og den tredje Iphonen røyk bestemte jeg meg for å ikke og dra fram kameraet mitt.
Det var en iskald, men utrolig hyggelig tur. Vi så desverre ingen hvaler, delfiner, skildpadder eller noenting sånn, men jeg satt nå der å bable på norsk og følte meg helt konge. Det må ha vært utrolig merkelig å observere studentene der gjennom uka. Det gikk på norsk, svensk, litt dansk og plutselig prata alle engelsk igjen uten at noen egentlig merka det haha.

Etter seilturen var det klart for en tur på vår kjære, fantastiske strand. Åh! Det å spille beachvolley akkurat da det passer deg i steikende sol, med palmesus og bølgebrus i bakgrunnen er så fantastisk! Og bare det å kunne løpe ut i vannet uten en tanke annet enn at det er uhyggelig kald mot din solvarme kropp er så befriende!

Så var det klart for avslutningen på Hawaii, med meksikansk mat og dansing. For en fantastisk kveld, og jeg savner alle folka så utrolig mye. Eller, jeg savner egentlig Hawaii generelt; beste uka i mitt liv!

Hahaha en av de super høye tyskerne på turen, jeg følte meg som en DVERG ved siden av han for å si det sånn!

Mathias, Emma, random jente bak som ingen visste var med på bildet, Malin, Martine og meg :)
Så var det tid for avreise-dagen. Jeg og Frida farta rundt for å ordne noen siste-liten gaver og sånn, og plutselig var det på tide å reise. Jeg hadde en helt uforglemmelig uke, og kom hjem så mange minner rikere.

1 kommentar:

  1. Jeg følte nesten at jeg var med deg på turen til Hawaii når jeg leste i bloggen din derfra - tusen takk for turen. Klem fra mormor

    SvarSlett