Sider

29. april 2012

Helga

Torsdag var siste dag før helga, og denne helga har vært så lang at det nesten føltes ut som en ferie! :D

Fredag var begynnelsen på Walleye Festival, som egentlig er en hyllest av garasjesalg haha. Jeg lover - annenhvert hus hadde garasjesalg, it was crazyy! Så mesteparten av fredag gikk med på å gå fra garasjesalg til garasjesalg med Jamie og Kelsie :) Været var upåklagelig, selv om det var litt kjølig. Helt seriøst, været her er helt vanvittig skiftende, det er nesten skummelt.

Hahaha Kelsie fant oppblåsbare krypdyr til naturfagsrommet til mora.

På lørdag fiksa Jeff og Janel sykkelen, så nå kan jeg cruise rundt i Freeland alt jeg orker! Åh, det er så deilig å komme seg steder uten å spørre om skyss! På kvelden plukka Kelsie meg opp, også gikk jeg, Kelsie, Amy og Nick først på the Red Lobster og spiste, før vi reiste for å se "Think Like a Man".. Det vi ikke visste var det er en typisk film for mørkhuda.. Vi var bokstavelig talt de eneste hvite i kinosalen, og med tanke på hvordan ting er her i USA var det utrolig kleint. Vi snudde nesten i døra haha. Filmen var morsom da :)

I dag strålte sola om kapp med seg selv, og temperaturen var endelig oppe, så i dag har jeg vandra rundt i skjorts. SOMMER! (enn så lenge). Uansett, da måtte vi jo benytte været, så jeg og Megan møttes på iskremstedet i Freeland (jeg sykla!!! :D), og satt der i tre timer eller noe før vi spiste middag på Number 1 Chinese. En herlig helg! Håper de 4 siste helgene jeg har igjen her blir like fine. Jeg har nemlig innsett at jeg går min siste mnd her i Freeland i møte, jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine; jeg har jo ett liv her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar