Sider

12. februar 2012

Beklager for dårlig blogging

Hei alle sammen!

Jeg beklager så mye for dårlig blogging i det siste, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Ok, det er en utrolig dårlig unskyldning, men det er den eneste unskyldningen dere får.

Ok, så siden forrige gang har det skjedd utrolig mye, og jeg har desverre ikke ett eneste bilde. Jeg lover å dra frem kamera mere, jeg lover (helt sant).

Så forrige søndag var det duket for Super Bowl. Super Bowl er antageligvis den største dagen i året for de fleste amerikanere. Det er en football game, og det er omtrent som cup finalen i fotball hjemme, bare at vi har 5 millioner innbyggere, og USA har 311 millioner. Denne gangen var det mellom Patriots og Giants. Giants vant etter en tett kamp, selv om de egentlig hadde kontroll fra begynnelsen. Super Bowl er ikke så mye om football som om alt annet. Folk kommer sammen for å se denne kampen, og det blir laget spesielle reklamer, bare for Super Bowl. Jeff reiste over til en venns hus, mens Janel og jeg satt hjemme og så på. Høydepunktet var the half-time show hvor Madonna hadde en spektakulær opptreden.

Så på tirsdag kom Jodi. Det var tre fine dager. Jeg har savna ho skikkelig. Vi gikk turer med Bauer, lagde cookies, gikk i hot tuben osv. Jeg skulle nesten ønske at ho kom tilbake, men bare nesten. På en annen måte merket jeg at ho på en måte ikke helt hører hjemme her. Vi hadde det utrolig fint da.

Jeg har begynt å komme inn i rutinen med nytt semester igjen også. Jeg liker timeplanen min dette semester mye bedre. Jeg trives bedre for hver dag som går. Det er rart at det allerede er midten av februar. Jeg skriver om hvor rart det er at tiden går så fort nesten hver eneste gang, men det er sant. Kalenderen min viser 27.januar, fordi jeg rett og slett har glemt å snu den, og plutselig er det 12. februar.

I går var det Dakotas bursdag, da fylte han 18 år. Det er merkelig det. Da vi møttes var jeg 15, og nå har han fylt 18 år. Det er skikkelig merkelig. Plutselig er jeg nesten voksen.

Det har sikker skjedd flere ting disse 11 dagene, men jeg kan ikke egentlig huske noe akkurat nå. Jeg lover å skrive et bedre innlegg i morgen. Bedre blogging i vente, I promise.

1 kommentar:

  1. Fint innlegg Stina...Man er ikke nødvendigvis voksen fordi om man er 18. ...paps

    SvarSlett