Sider

28. februar 2012

Mitt skip er lastet med...

På torsdag husker jeg nesten ikke hva som skjedde, men er temmelig sikker på at ordet "lekser" oppsummerer den dagen ganske godt. Jo og baking. På onsdag bakte jeg nemlig en liten eplekake, og fordi kjemiklassen fikk så gode plasseringer i essay konkurransen skulle vi ha et pizza party på fredag, og jeg måtte bake eplekake. Så da bakte jeg en kake på torsdag også.

På fredag våkna jeg klokka seks, sjekka mobilen og så at jeg hadde fått melding av Janel "no school - snow day ;)" Jippi!! Så da sov jeg lenge, måkte innkjørselen (tok en evighet fordi snøen var blytung). Gjorde alt klart til Nobleman's etc.

Så på lørdag var det Nobleman's. Jeg gjorde meg stelte meg mens jeg hørte på høy musikk og brukte hårbørsten som mikrofon, før Marissa kom og plukka meg opp klokka fem. Vi kjørte over til Megans hus hvor en del av gruppa vår (mange møtte oss på restauranten) tok bilder.


Robbie (Megans kjæreste), Megan, Jamie, Marissa, Bekah, meg og Eric

Megan og meg :)
Så reiste vi på the Mongolian Barbeque hvor vi møtte Aaron, Nathan, Garret, Cori og Faith også. Det var en utrolig merkelig (på en bra måte) restaurant. Det var på en måte en slags buffet hvor du plukka ut kjøtt, grønsaker, saus osv. som du ville grille. Så stod du i kø en stund (40min for vår del), og så grilla noen maten for deg. Smakte himmelsk!

Til slutt var det klart for selve dansen. Vi var der vel i tre timer, og jeg hadde det kjempe hyggelig. Møtte mange andre på selve dansen også, og hadde en utrolig fin kveld. :) Langt bedre enn Homecoming, selv om jeg nok aldri kommer til å komme over amerikansk dansing (også kalt grinding...).

På søndag våkna jeg, strakk meg, og satt beina på gulvet. I det jeg reiste meg opp holdt jeg på å få krampe i begge leggene. Jeez, dansing er virkelig trening haha. Søndag var egentlig bare en lat dag hvor mesteparten av dagen gikk med til TV titting og lekser.

I går var det nok en travel dag, hvor jeg bakte ny kake til kjemien, gjorde en hel haug med lekser osv. I går innså jeg også hvor kort tid jeg har igjen her. Det er skikkelig bittersweet!

I dag skulle vi endelig ha pizza partiet vårt i kjemien.. MEN Mr. Short hadde glemt å sjekke når pizza plassen åpna, så da ble visst ikke pizza i dag heller. I morgen SKAL vi ha pizza! Vi spiste kaka mi i dag da; eplekake ble en suksess for å si det mildt. :)
Etter skolen gikk jeg hjem, og i det jeg skulle gå inn døra fikk jeg øye på en pakke. En pakke til meg. Fra mormor og morfar. Hva kan nå dette være? Tenkte jeg. Så jeg fikk opp døra i en fei, og åpna pakken. Der var det godteri, og ikke bare litt (som forresten er svaret på overskriften haha)!!! Tre pakker saltsild, melkesjokolade, kvikk lunsj, Daim, Bounty, Snickers, Mars, sure sild og mye mer!!! :D Beste overraskelsen på lenge!!! TUUSEN TAKK!!

1 kommentar: