Sider

13. februar 2012

My room

Glemte jo helt å blogge om helga som var!

På fredag gikk vi en tur ut og spiste, og på lørdag var jeg og Janel super flinke med å vaske i huset. Jeg følte meg egentlig ikke helt på topp på lørdag, og hadde skikkelig hodepine, men jeg tenkte ikke så mye over det, for jeg tenkte at det bare var medisinene som ikke funka.

I går (søndag), reiste jeg og Kelsie H. (ikke samme Kelsie som var i videon) på Nobleman's kjole-shopping. Etter en god stund fant jeg endelig en kjole. Den er veldig simpel, men jeg ble veldig fornøyd, viser dere bilder etter Nobleman's (Nobleman's er forresten en skoledans, omtrent om Homecoming. I stedet for å kåre ballets dronning blir ballets konge kronet. Dagen før er "The Nobleman's game", og denne gangen er det en basketball kamp i stedet for football. Nobleman's er om to og en halv uker.)

Da jeg kom hjem rydda jeg rommet, gjorde lekser, og andre kjedelige ting. Rundt klokka halv elleve begynte jeg plutselig å føle meg skikkelig dårlig, og endte opp med å få rundt 2 timer søvn natt til i dag. Så i dag var jeg hjemme fra skolen, og skal nå ringe legen hvert øyeblikk.

Over til overskriften. Jeg tok noen bilder av rommet mitt da jeg kom her, men i tilfelle jeg har fått noen nye lesere, eller folk vil se litt detaljer fra hvordan rommet mitt ser ut nå, så tenkte jeg at jeg kunne legge ut litt bilder av det.

Hjertet hvor jeg har alle smykkene mine


Julekort og bilder i toppen av speilet mitt

Kalenderen jeg fikk av mormor og morfar til jul

En av tre bilderammer jeg har skaffa meg siden jeg kom hit
Bursdagsgaven min fra Linda og Kjersti Linn


Denne har jeg over senga (og den er faktisk ikke skeiv, bare ser sånn ut på bildet haha)


My walk-in closet



Nå ser det faktisk ut som om jeg bor her :)


2 kommentarer:

  1. Rommet ser kjempekoselig ut! Håper du er bedre nå. Ragnhild :)

    SvarSlett
  2. Koselig å få sett rommet ditt. Fine bilder og veldig mye mer klær enn du tok med deg fra Norge. Mamma

    SvarSlett