Sider

22. februar 2012

Travel uke

Denne uka har vært travel, men utrolig bra så langt.
Det var faktisk deilig (på trass av mye lekser) å komme tilbake til skolen. Fordi det er Nobleman's uke, så er det Spirit Week denne uka, noe som betyr at vi kler oss ut hver dag. Mandag var det pysjamas dag, tirsdag var det mønster dag, og i dag var det Hick or Nerd day (banditt eller nerd) dag. Det er så morsomt å se så mange på skolen vandrende rundt med bukseseler, briller, knestrømper, buksa langt oppå magen osv. Good times ^^

I går fikk jeg tidenes største overraskelse da jeg sjekket mailen. For en tid tilbake skrev vi et essay om plastikk i kjemi, som ble sendt inn til en konkurranse. I går fikk jeg en mail som opplyste meg om at jeg hadde vunnet andreplass i Mid-Michigan, og at jeg kom til å bli presentert med en sjekk på $250/1500kr og et innrammet sertifikat. Yaay!! :D Skikkelig stolt!

Så nå står det en eplekake i ovnen, må jo feire meg selv litt hehe (hadde så utrolig lyst på eplekake). Senere i dag skal jeg og Janel på Walmart, også må jeg fortsette med lekse-maratonnet mitt.

Ellers er alt i boks til Hawaii med flybilletter, og alt er betalt. Det er under 1 mnd til nå, gleder meg!!!! I går hadde pappa bursdag, så GRATULERER MED DAGEN, PAPPA!!!! :D
Jo, og ellers har hjemreise-datoen min endret seg fra 28.juni til 2.juni, så nå er jeg hjemme 3.juni i stedet for, og hele familien får vært her på Graduation. I dag har jeg nøyaktig 55 skoledager igjen. Tida går fort!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2.plass. Skikkelig bra. Bruk pengene på noe moro. Mamma

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 2.plass! Det er kjempebra! Heldig du er som skal til Hawaii. Jeg ville gjerne vært med.. Ragnhild

    SvarSlett