Sider

19. februar 2012

Søndag

Denne helga har jeg ikke gjort noe annet enn å bli frisk. I går fikk jeg appetitten min tilbake, og en god porsjon energi også. Så da bestemte jeg meg for å gå en tur. Jeg gikk til Pat's (den lokale butikken som er ca. 2,5 km unna), og kjøpte grønsaker. Så da jeg kom hjem lagde jeg en god salat. Janel og Jeff var i Lansing fordi Jeff hadde en hockey turnering.

Det er så deilig å føle energien komme tilbake, så i dag er planen å få gjort så mye lekser jeg kan. Det å miste en hel uke på skolen kommer sikkert ikke til å bli gøy neste uke, men neste uke kommer til å slutte med Nobleman's og det gleder jeg meg faktisk masse til. Og jeg gleder meg faktisk til å komme tilbake på skolen nå. Jeg trenger å komme tilbake til det normale etter en uke i senga. Forhåpentligvis har jeg hatt min siste dag hjemme med sykdom.

Blir garantert bedre blogging og mer bilder til uka. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar