Sider

17. oktober 2011

36 days

På tide med en liten oppdatering kanskje?
Jeg har nesten ingen motivasjon til å blogge for tiden. Jeg tar med meg kameraet, men det blir så kleint å dra det opp, så kommer alltid hjem uten bilder. :/
Her er en rask oppsummering av forrige ukes høydepunkter, og et løfte om mer blogging denne uka:
- Forrige søndag var jeg med Youth Group fra kirka til Jamie på bowling, koos :D
- Mandag gikk jeg og Janel en lang tur med Bauer i parken og koste oss i 25 grader

- Tirsdag bestilte jeg flybilletter til Miami for Thankgiving, noe jeg gleder meg helt utrolig mye til. Jeg reiser om 36 dager, og skal være der i fem dager. Jeg får truffet hele familien til Dakota på moras side, og vi skal til Disney :D

- Onsdag jogga jeg 55min uten å få vondt i magen i det hele tatt etterpå

- Torsdag jogga jeg en halvtime

- Fredag var vi ute og spiste, og jeg og Jeff så Rocky, fordi vi hadde denne samtalen på vei hjem etter å ha stukket innom the Wild Woods of Terror for å si hallo til Janel:

*a song is playing on the radio*
Jeff: "You know where this song is from, righ?!"
Me: "err, not really.. ?"
Jeff: "You've seen Rocky?"
Me: "No (...)"
Jeff: "YOU HAVE NEVER SEEN ROCKY???"
Me: "No, what's that?"
Jeff: "Only the best movie EVER MADE!!"

Så da så vi Rocky. Haha ^^

- På lørdag var jeg, Janel og Jodi på en tur rundt i distriktet på shopping

- På søndag var jeg i min første babyshower ever. For dere som ikke vet hva det er:

Når du er noen uker fra å ha en baby arrangerer du en babyshower. Jeffs søster skal ha barn om 6 uker. Da vi kom satt alle bare og prata en stund, før vi fikk mat. Så fikk alle gjestene en liten ting (jeg fikk tre bodyspray-greier), før det var dessert tid. Etterpå åpnet Jeffs søster gavene gjestene hadde med, and that's about it.

- Stay tuned, bedre blogging i vente ;)

1 kommentar:

  1. Det var på tide med litt Rockey. Helt enig med Jeff. Kan ikke du manne deg opp til litt bildetaking pls?? Mamma

    SvarSlett