Sider

27. oktober 2011

Heyy there

Det er nå torsdag, allerede. Uka har bare flydd forbi, samtidig som den har gått saktere enn noen sinne. Det er sånn tiden fungerer her i USA. Den går kjempe fort, og kjempe sakte på samme tid. Det føles ut som om jeg har vært her i to år, men samtidig føles det ut som om jeg kom i går.

Denne uka har det skjedd usedvanlig lite. Jeg har gått på skolen, gjort lekser, spist middag ute, vært på Sam's (en matbutikk der de bare selger alt i supersize pakker, f.eks. 4x3 liter (tror i hvert fall at det er rundt 3 liter) diet coke), og det er omtrent det. Maren (en tysk utv.student, den eneste utv.studenten jeg prater med) kom over i går, og vi gjorde lekser sammen. Koselig :)

Til å ha på hatten da jeg graduater

Senior klær. Bestilte hettegenseren, buka (i en anna farge) og shortsen

Freeland high school student ID

2 kommentarer:

  1. Blir liksom mer virkelig at du er high-school student når vi ser bilder. Mamma

    SvarSlett
  2. Senior- utstyret som du nå har kjøpt, kan det brukes fra nå eller venter de til før/etter eksamen ? Er temperaturen bra eller er det kaldt og regn ? Hva med naturen ellers - har de noen slike flottte Sunnmørsalper vi har og lange fjorder, mon tro ? Anne-Berit

    SvarSlett