Sider

9. oktober 2011

Hektisk uke

Beklager for lite blogging, men uka som var har vært super hektisk!

Så her er ukas høydepunkter:

- På tirsdag ble jeg tatt ut av junior english for å leke leker og prate med seniorene i elevrådet
- På onsdag så vi på film hele junior english timen
- På torsdag fant jeg ut av jeg fikk 35/35 poeng på et essay i kjemi som skal sendes inn til en konkurranse
- På fredag var jeg i skoleavisa, så var jeg først på en amerikansk fotball kamp, før jeg, Megan, Jamie, Marissa og Samantha reiste til a haunted house in St. Charles. Jeg var faktisk ikke redd i det hele tatt, men gikk rundt å prata til folka som jobba der, og som liksom skulle skremme oss. Haha, Jamie bare "you crack me up, Stina. You're awesome!"
- På lørdag reiste vi på shopping sånn at jeg fikk ordna klær til senior pictures og en ytterjakke og en kåpe. Winter, here I come. Vi reiste også en tur til the wild woods of terror for å si hei til Janel som jobber der hver fredag og lørdag.
- Jeg ble ferdig med antibiotikaen, og har tatt blodprøver. Resultatet kommer i løpet av uka, men jeg føler meg mye bedre (ikke helt frisk, men vanvittig mye bedre)

Skal prøve å blogge bedre uka som kommer, men jeg drukner nesten i lekser hver eneste dag, og jeg prøver å ha et sosialt liv i tillegg, så jeg har for å være helt ærlig ikke alt for mye tid til overs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar