Sider

3. oktober 2011

Enda et besøk hos doktoren

I går skjedde det egentlig veldig lite. Jeg ble med Janel ut for å lufte Bauer i den store parken, hvor vi støtte på en slange. Den var på størrelse med den som tok bolig i kompostbingen vår i fjord, pappa. Jodi hadde forresten bursdag, så jeg bakte muffins med sjokoladebiter. Har dere peiling på hvor kjipt det er å bake muffins uten å kunne smake på dem selv?!

I dag har jeg vært på skolen en tur (surprise, surprise) hvor jeg fikk nok lekser for et helt år. Etterpå reiste jeg til legen. En ordentlig en denne gangen, den forrige var visst ikke riktig god.. Jeg fikk ikke tatt noen blodprøver eller noe, men tok en urinprøve OG *wait for it* i tillegg til mageproblemer, utmattelsesproblemer og kvalme har jeg også pådratt meg en urinveisinfeksjon *GO STINA!*. Ja - jeg er ganske miserabel akkurat nå. Så, da ble det en sterkere antibiotika for magen (der den mest vanlige bivirkningen er kvalme), piller mot urinveis, og noen piller mot kvalme jeg skal ta etter behov. Jeg fikk også henvisning til å ta blodprøver da, så det skal jeg om et par dager om jeg ikke har blitt betraktelig bedre innen den tid, og om jeg ikke er helt bra igjen innen en uke skal jeg på ultralyd for å sjekke ut magens indre.

Nå er det leksetid,
- snakkes

2 kommentarer:

  1. Dette høres ikke helt bra ut, men håper at pillene vil virke.
    God bedring.
    Hilsen tante Martha

    SvarSlett
  2. Hei Stina :)
    Først å frems: god bedring!
    Og for det andre lurer jeg på om du kunne svare meg på noen spørsmål. Jeg er ei jente fra Trondheim med navnet Tonje Guldvik. Neste år skal jeg reise til USA med selskapet STS, og er nylig akseptert :)

    Det er en del tin jeg lurer på om du kunne hjelpe meg med å svare på.

    - Hvordan var det å stå på flyplassen å ta farvell med foreldre og evt. søsken?
    Savnet du de veldig mye de første ukene eller gikk det bra for deg?

    - Hører det er veldig my fet mat? Er det vanskelig å holde seg sunn?

    - Syner du at fagene mye vanskeligere på engelsk?

    Hadde vært fint om du kunne svare meg på mail : tonjesho@hotmail.com :)

    SvarSlett