Sider

31. oktober 2011

Black Swan and Halloween

På fredag var jeg så sliten at jeg reiste hjem etter skolen, og sov tre timer. Så var det klart for football game. Første kampen i the playoffs, GO FREELAND FALCONS! :D De vant, men jeg må innrømme at jeg og Jamie reiste halvveis i kampen, fordi vi var så kalde.

Etter kampen kom Marissa og Megan, og jeg, Jamie, Marissa og Megan så Black Swan. Jeg likte filmen veldig godt, men kommer nok ikke til å se den igjen. Den var bra på en weird og freaky måte.

Lørdag gikk egentlig bare med til å farte rundt med Jodi og Janel, før jeg og Jodi hadde en slags jentekveld. Vi gikk først på en rundt 7km lang tur, så bakte vi peanut butter cookies, vi var i the hot tub og etterpå satt vi bare oppe på rommet til Jodi og prata :)

På søndag gjorde jeg egentlig bare lekser og skypa med Dakota. Bare 22 dager igjen!!!!

I dag er det Halloween. Det kunne sikkert vært en gøy opplevelse, men jeg har klart å bli syk... Jeg har følt at det har bygd seg opp en liten stund, og i dag morges følte jeg meg elendig. Jeg gikk på skolen for det om, men måtte kaste in håndkleet i fjerde time. Du vet du er dårlig når noen sier at du burde reise hjem før de har sagt hei til det. haha

Pumpkin carving early in the morning.

Family picture Halloween 2011

Me and Jamie in the hot tub

Skyping with Dakota

Skyping with Elfi

2 kommentarer:

  1. Deilig med ny header. Mamma

    SvarSlett
  2. Veldig fine bilder :P
    Lille søster Berit<33

    SvarSlett