Sider

25. oktober 2011

Bildedryss

Janel, Scott (Jodi's boyfriend from Detroit) and Jodi

Gave fra mormor :D (sjokoladen forsvant på et blunk, Jeff er litt for glad i norsk sjokolade)

Jamie and Megan at lunch

Litt over halve Creative Writing klassen min. ((fra høyre)1.rad: Noah, Keane and Marissa, 2.rad: Sam and Kelsie, 3. rad: Sean, og Evan står helt bakerst)

1.rad: Bekka, Noah, 2.rad: Faith and Sam, 3.rad: Alexi and Sean

Bauer ^^

Etter å ha bakt kanelboller i to timer så jeg sånn ut :P

Kjøleskapsmagnet, Jeff viste den til meg andre dagen jeg var her.. Hahaha

Klare til å inn i ovnen

Ferske kanelboller - mmmm :D

Janel og Jodi lager mat (Jeff bare ser på, og evaluerer prossessen nøye). Ett sjeldent syn haha :P

Dette bildet oppsummerer været i Freeland om dagen.. I skrivende øyeblikk tordner det så hele huset har ristet noen ganger. Bauer kom akkurat tassende inn, jeg tror ikke han er så glad i uvær.

2 kommentarer:

  1. Veldig koselig å se bilder fra hverdagen din! Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Festelige bilder,Stina. Jeg synes det ser ut som om du storkoser deg. Du, den nydelige hunden - minner jo om Bamse bare at han var noe lysere. Anne-Berit

    SvarSlett