Sider

8. november 2011

14 days

Hello world!

Forrige uke, og denne uka har vært skrekkelig travel. Forrige fredag var slutten på første marking period, så da hadde jeg super mye lekser for å få pressa inn noen flere karakterer. Urgh. På torsdag har jeg AP Physics eksamen, så denne uka blir det nipugging til det.

Det har ikke skjedd stort siden forrige gang, og for det jeg ikke har så mye tid får dere bare en rask oppdatering:

- Jeg har fått en fjær i håret


- Jeg har skypa med Linda! :D
- Jeg og Jeff har vært alene hele helga
- Jeg satt barnevakt med Jamie på lørdagskveld ^^
- Jeff tok meg med ut på middag en dag uten å fortelle meg hvor vi skulle. Stedet heter Hooters, og bildet under beskriver hva slags sted det er
Servitrisene

Ellers kommer jeg ikke på så mye i farta. Jeg må forresten fortelle dere to historier, den første er fra i dag, og den andre fra i går:

Da jeg har AP Physics har Mrs. Chisek en Marketing klasse i samme rom.

Mrs. Chisek til klassen: "So what language do they speak in Canada?" *sarcastis*
Hele klassen svarer: "Canadien!"
Mrs Chisek: "...... I hope you guys are just messing with me, if not you should take a geography class. They speak English and French in Canada"

Jeg holdt å kollapse av latter. Herregud, de tulla ikke engang. De visste helt seriøst ikke hvilket språk de snakker i Canada - nabolandet..

Ok, den andre historien er fra i går:

Cody comes in to Mrs. Miller's classroom, looking very pleased with himself. He goes straight up to Mrs. Miller and says "Mrs. Miller, would you mind being a part of a practical joke?" She goes "depends on the joke" Cody then answers "You see, Teddy and I told Keane (that missed English for some reason) that Mike did something really, really bad in English today. Like, you shouldn't even be here right now because it was so bad" Mrs. Miller "Now, this I gotta see"

Keane comes into the classroom and goes straight up to Cody "Cody, you gotta tell me what it is. I tried asking Evan, but he didn't know anything about it. Please, just whisper it in my ear or something." "Dude, I can't tell you that when Mrs. Miller is right there. I'll tell you after class, I promise." "But, please. I HAVE TO KNOW!" "No, Keane, just wait"

Keane then goes and sit down. A few minutes later he asks Mrs. Miller "sooo, how was your day, Mrs. Miller?" "Oh, it's not been a good day" Keane feels bad for asking and drops his head down, as if he really felt bad for her. Mrs. Miller then starts laughing hysterically, and reveals the whole thing.

Okay, I realize that this doesn't sound too funny, but Keane is NEVER and I repeat NEVER serious, and he almost never feels bad about anything, he just jokes about it. This time he felt really bad for Mrs. Miller, and you guys hsould've seen his face when Mrs. Miller told him that Cody and Ted had just been messing with him almost the whole day. Hahahaha, priceless!

1 kommentar:

  1. Jeg skjønte ikke den siste fortellingen jeg. Mamma

    SvarSlett